- Its not an ordinary day in this world



- För det är mammas / mormors födelsedag hurra hurra hurra
För 46 år sen föddes pinglan alias Mamma Ingela.

I yngre dagar även kollar big berta / boxer berta pga sitt heta humör.

stadgade sig skaffade  5 kids. ( varav jag är det äldsta )

Nu 46 år senare står vi här och ska fira ännu en av hennes födelsedag.


Jag  Madicken Bambi och Jimmy drar strax i väg för att fira mamma / mormor / svärmor.

Med oss har vi fina presenter som bara väntar på att bli inslagna.

Med oss har vi ett smyckeskriv med torkade roser
ett fint tittskåp med torkade roser
mammas ena favvo the
Egengjord musli från risenta.


Min lilla mormor från stockholm är  oxå   på besök från stor stockholm.

Peace Love and understanding.

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till mamman då ;-) du har en utmaning på min blogg kraaam

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Jag ska kika ;)

2008-07-14 @ 18:07:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback