- Let the heat control my body



-  Hola bandola det är fett varmt ute.
 Känns som kroppen sjunker i hop på ett ungefär
lite sover man oxå ;)
Tur kroppen är van :0)




 Nu vankas det beachen.
älsklingen fixxar luft torkad skinka och mozzarela mackor.

Madicken är med pappa
 kenny sitter slurpar i sig sommar mat aprikos kräm med mjölk och uppskuren frukt
innan han ska ut leka i kojan med sin kompis

sköna vackra sommar.



Fredag i dag
 kenny åker till sin pappa
 hoppas att det blir en lugn helg och att   the big M
 inte visa sig och skriker till kenny mer
 han vill inte träffa henne mer.

Imorgon ska kenny till star wars med sin pappa   Vi betalar hälften var ;)
Hoppas att han kommer tycka att det är grymt häftigt.
I dag skulle han träffa farmr och låtsas farfar.
Hoppas det blir fiske och massa ute lek och bad ute hemma hos pappa i helgen.


Nu ska jag amma och packa innan vi drar :p)




 Psssst glömm ej smörja in er i denna värme !!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Estelle

Fattar inte hur blåst du är. Skriva att ni betalar hälften var. Av vilken anledning? Vill du lämna ut Kennys pappa mer än du redan gjort?

2008-07-04 @ 14:11:12
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Estelle : ha ha ha ha hallå detta är en sida om MITT liv tillsamans med mina barn hur jag lever mm

min son skavara hos sin son denna heög vad är det som svider i dina ögon att vi bet hälften var till star wars utställningen ?



sol sting eller...?

Postat av: Estelle

Om du åtminstone kunde lära dig stava så man kan se vad du menar......

Blåst!!

2008-07-04 @ 22:41:53
Postat av: Gregor

Stå på dig Estelle. Håller med dig fullständigt. Helt sjukt vad som försigår. Är detens lagligt?

Hon bryr sig inte ett dugg vem eller vilka hon lämnar ut eller på vilket sätt detta görs. Huvudsaken att hon har en blogg som blir läst.



/ En som vet

2008-07-05 @ 11:24:50
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Estelle : Jag kan faktiskt skriva inte min buisnes att just inte du fattar ;)

Jag har en hop med andra läsare som kan läsa och fatta det jag skriver ;)

Jobbigt va ?



Gregor aka kennys pappa : Va med keny medans du har chansen

jag menar det är liksom 4 dagar av 30 dagar du har chansen att vara med han

ta chansen UMGÅS lek med han

istället för att sitta leka allan med olika nickname bland mina kommentarer!!!!



Lika bra man ringer kenny så man vet att han lever !!!

2008-07-05 @ 12:06:50
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback