- Let the rain fall over us



- Hallå jag kan  ta av min mina kläderna
lägga mig ner på beachen ta en tugga av mackan dricka en klunk coke
sen  brakade det löst
blåst och regn ???!!!
va fan det var ju strålande sol innan, djäkal skit sommar


Vi satte oss i vindskyddet filosoferade om livet ;)
Kan vara mysigt det mer
 men nån bränna vart det icke ;)




Har fått en massa mail i från er läsare om tips på nya sajter mm

Har hittat  en helt ny öppnad sajt där present artiklar säljs :


http://www.vackrating.webbsida.com/


spana in sidan du med

geleljus(jordgubbe) Vackert geleljus med en jordgubbe och förlovningsringar i !!!!




Käääärlek !!!

Kommentarer
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Inte sant! Fast, tyvärr så är det ju svenskt sommar :-(

Postat av: VintageRetroPrinsessa

sjuksköterskestudenten ;: Fast den är gansa härlig den med ;)



ha det finast på er alla :=)

2008-07-04 @ 22:55:52
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback