- Mamma jag kan faktiskt sitta själv nu




-  Bambi  i går vid hembygdsgården
sitter och leker efter en fika paus
sen var det full rulle igen :=).


 Vad är det med den svenska sommaren ?
Man vaknar till solsken äter frulle sen hinner det att bli mulet ?
what ?
Jag vill ha skinande sol.


 Bambi somna nyss har vart ute plockat in massa fina blommer
kastat bort massa skräp, städat och donat.
Kenny var snäll gick upp med en påse kläder till Alicia som Bambi växt ur ;).


 Ska ta igen mig en sekund svara mail
blogga softa
äta en liten karamell ;)
Dricka en liter vatten.


Var förberedd på lite Jessica ala blogg.



Kom igen fler till Tävlingen vill jag ha .
Prispoten 500:-  hos babyshop.se




Kääääääääääääääääääääääääärlek !!!!!


     

 Du är så vacker att det nästan gör ont i mitt hjärta mammas och pappas lilla energi knippe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback