- MAX Höjer rösten och är sena med mallans chilli chees balls




- 40 minuters kö på drive inen på MAX
var bara veva er rutorna  på med steroen  dunka med petflaskor i bilen och sjunga.
 tror fan alla i kön  glodde på oss ;)


 Galet hett ute ni vet så man blir så där klistrig som ett limstift ?
Galet
Åska blixtra om vart annat.

Men mat det fick vi 50 min senare
Mallans chilli chees balls tog 10 min extra i stället för 3 BAJS Max



 Heeyyy tror jag sett dom roligaste filuerna på LÄNGE
2 utlänningar  ena med hög bralla instoppad vit skjorta
lockigt hår ner till axlarna och  hell jag fotade dom inte ens
 YOU CANT touch them
hahhahahah  snitsiga killar hahhahahahahha.


  Fick med mig nya troser .  Och nya Hello kitty hoodar.






Sjyyst bil vi mötte i stan ;)



 Glömm ej bli medlem och få en massa  presentkort GRATIS att shoppa för ;)
http://www.gratisgen.se/?ref=46633

 Jag har använt mitt  ena på  Hm och PoP


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback