- Mina små loppis fynd



- Bambi fick sin första trä stol i dag.
Uppe i sovrummet   har den tagit plats med mina böcker och lite ljus.
Ett fyrklöver  fat att ha små pärlor i köptes oxå.
En hamster till mig ;)

Madicken fick en til Furbee , den lektes glatt med i dag :)


 Nästa köp hoppas jag att det blir en snygg byro att ha Bambis alla kläder i
den ska vara speciell och ha djupa låder.

Vill ha vill ha ,

PeacE


Ångrar att jag ej köpte ett fint gammalt care bears dricks glas till Madicken dock ;)

Kommentarer
Postat av: Malla

Åhh, jag fick en ganska exakt likadan stol när jag döptes. Det var en farbror hemma i den lilla byn jag växte upp i (Myckelgensjö) som gjorde dom och han graverade alltid in sina initialer på undersidan, TB. Kan det vara han som gjort den? Nyfiken...hihi

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malla : Det ska jag kika efter tror att det stog nåt under stolen sak kika på det senare.

Lite kul att du oxå har en likadan riktigt fina är dom ;)

Föll direkt då jag såg den :0)

2008-07-24 @ 11:27:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback