- Om jag bara visste :



- Ni skaffa djur  för att sen förnedra dom ?
Till vilken nytta .
 Vill ni känna makten över ett maktlöst djur ?

Kolla bara på bilden ovanför.

Detta är ett gäng med hundar  eller som jag skulle sagt det fd hundar detta är skit i  den människan som hade hand om dessa hundar .

Hundarna var inlåste i ett rum utan mat fick skita pissa på sig inne.
Inga ord kan beskriva den vrede jag känner för dessa sjuka männisor som behandlar ett djur på detta vis.
Ett djur skaffar man av kärlek
en familjemedlem.

Vad kan ha gått så snett att man måste ge sig på ett försvarslöst djur ?
Vad är det för  djävla sjuk ide. ???

avskumm idioter
sen sitter ni där inne för era brott nån månad kommer ut
och cirkusen vevas i gång å nytt
denna gången kanske ett barn får sätta livet til pga av att du sjölv ej klarar av situationen själv.

Känner man att man mår så dåligt att man måste ge sig på ett försvarslöst djur sök hjälp.
Man ger  väl för fan sig inte på försvarslösa djur ? Människor.

Hade jag fått tag i er hade jag gjort samma sak för er.


skulle satt  er i en bur i en vacka utan  vatten utan mat
glott tittat
Vem är det som skrattar nu ?
Vem är det som har makten nu .



Stoppa plågsamma djurförsök.

Du kan hjälpa till !!!!!!


I mitt hjärta får aal plats stora som små
MEN kom i håg man måste förtjäna det.

I min värld är ni värld skiten jag spolar ner på toaletten varje dag.




 ///  Ett djur har ett hjärta  precis som oss  behanda det som   ett djur med hjärta.
Ett djur kan oxå känna kärlek precis som vi
Ett djur ska aldrig behöva må dåligt eller behöva  utsättas för såna här sjuka människor,
Hoppas anra som ser detta tar tag i detta om ni vet att ett djur utsätts för misshandel eller vanvård av något slag.


Jag är en djurmänniska långt in i själen.

Kommentarer
Postat av: Görel

Jag håller med dig till 100%!! Va fan skaffar man djur för när man bara samlar dom på hög som nån slags objekt??

Postat av: anna

Dessa människor borde gå samma öde mötes...Fruktansvärt vidrigt!!!!!!!!!!



Såg alla härliga retroplagg du beställt till din lilla tjej. Jag har totalt snöat in på Småfolk och deras snögubbe-plagg. Kan rekommenderas! Maria ska ha det till jul tänkte jag ;)

Bilder på min blogg om du är intresserad......

Trevlig kväll!

2008-07-10 @ 20:33:31
URL: http://annatje77.blogspot.com/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : BRa att dte finns andra som ens vågar skriva nåt då man skriver dessa inlägg

dom föesta brukar tiga som muren vilket är oerhört trist.



Anna : Ja om vi hade gaft en bra regering hade samma sak skett med dessa hjärn och hjärtlösa människor,

men vi bor i sverige där finns ej den rättvisan.

Jag anser att vi ala borde värdesätta alla djur mer.



Tack jo jag älskar retro plagg.

småfolk har verkligen riktigt grymma plagg.



Ha det finast ska kika in senare kram kram på er

2008-07-11 @ 12:05:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: madde

Det e så grymt! Vilka svin det finns...



Hårdare straff måste ges!



Hoppas du och din familj får en toppenhelg.

2008-07-11 @ 12:21:06
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madde : Kul att du är inen och skrivr .

Ja folk måste börja ta mer ansvar för sina hus djur.

2008-07-11 @ 13:03:17
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Lovebirdie

Får gåshud...

2008-07-11 @ 14:13:42
URL: http://lovebirdie.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lovebirdie : ja det är inte klokt hur en del människor bete sig :(

obegripligt

2008-07-11 @ 15:03:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback