- sjysst Laptop bag eller varför inte skötväska ?

Snygg,praktisk skötväska designad av 10 gruppen.
Perfekt även som dataväska eller om man bara vill ha en stor fräck väska.

Inuti väskan är det två sidfack på ena sidan och ett större sidfack på andra sidan med en dragkedja. På utsidan av väskan har du ett fack på vardera sida med en tryckknapp på.

Storlek:35x30x10cm

Tyg:Honey (vaxduk)


Summa 750:-


Mitt mycke vrålsnygg färg
 Bra utformad.
Bra tyg då den är vattentålig.

Nåt jag LÄTT skulle kunna tänka mig !!!


www.babykoncept.se

Kommentarer
Postat av: sara

jag hade faktiskt tänkt köpa just den som skötväska men sen fick jag tillbaka en väska jag lånat ut för ett par år sedan till min bästis, och vips så blev den min skötväska. Men om jag tröttnar så vill jag absolut ha den här gröna godingen!

Postat av: maria

Den var jätte tuff

2008-07-24 @ 21:40:13
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Sara : Ja visst är den snygg ?

skulle gärna kunna ha den till hösten när det oftast är blåsigt regnigt :=)



Maria : Yees visst var den ?? :=)

2008-07-24 @ 23:14:15
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback