- smultron frukost

Smultron - Fragaria vesca


- woooow  en endaste gång i natt ammade jag Bambi
Hon somna efter 10 minuter efter ammningen i natt.
Sov som en stock
gnydde till en enda gång i natt snabb amma henne somna om.
sov till 10.00 wiiihoo
 Vi fick till och med väcka prinsessan på ärten.


Jag och Madicken var ute med hundarna i morse
plockade in maskros blad till kaninerna.
Plockade in 2 nävar med smultron som Madicken åt till frulle tillsammans med en sesam macka  vatten melon och youghurt.


Inte ens sol  i dag
mulet varmt och lite blåsigt.
Men hallå jag sa ju att jag ville ha beach väder ;)


Får vara inne pyssla och dona  på !!!


Peace Love and understanding !!!



Ps Dagens frulle  En manna frutti 1 stort glas vatten mlon flera bitar vatten melon. !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback