- soft dag med Anders Therese Amanda och lilla Alicia



- Jag och Madicken  åkte mopeden ut till nässjö  så Madicken  kunde leka med Amanda
strålande sol och kaffe dracks  ute
Barnen sparng omkring och lekte om vart annat och fika.

Anders   pratade om Alice cooper konserten. skulle vart där
men heey jag fick träffa han LIVE det slår ALLT !!!!!!

Medans vi var borta fick Bambi och pappa farmor och farfar  fika besök och   fika fanns kvar till mig och Madicken oxå som vi mumsade på ute i solen.



Älsklingen bjuder på grekisk sallad och grekiskt lantbröd i kväll och Kung fu panda ska kikas på.


Peace

Kommentarer
Postat av: mini

åå pandan, tänkte ta min lille till lilla bion i övik och titta på den :) kram söta! mini

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Så mysigt det gör nog den lilla glad ;)



ha det finast på er två

2008-07-21 @ 19:06:25
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback