- Testa lyckan hos barnlycka.blogg.se

SkipHop Diaper Bag Details floralSkipHop Diaper Bag Details Ocean

-  Här kan just du vara med och tävla om dessa exklusiva skip hop  set : http://barnlycka.blogg.se/2008/june/ny-tavling.html .


   Jag skulle vilja vinna det bruna till min dotter Bambi just därför att brunt är en favorit färg
sen  är det ett grymt pris jag ej vill missa.

Givetvis vill jag förvara hennes skötsaker med klass, dels för min egen del dels för att jag älskar att ha fia saker till min prinsessa.
Detta set skulle även passa perfekt att ha i bilen  då det tar minimalistiskt med plats
 dvs den stora skötväskan ryms ej om alla 3 kids ska åka och hundarna
bara att lägga i bil fickan bakpå förarstolen där jag sitter. Enkelt och smidigt.
Byt blöja med klass. 

 /// Jessica och Bambi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback