- Thats whats friends are for




- Soft sitta på en uteservering käka pizza sallad dricka coke.
surra om allt och inget så befriande ;)


Bambi satt nöjt titta på drack lite jucie och åt majsbågar ;)
Dock var det ingen sol men  heeeeey jag hade min vackra dotter och en fin vän vid min sida soooooo what ;)
Mysigt
satt LÄNGE och åt min pizza  allt för att inte få ont i magen ;)

 Vart bjuden till Puben  av nya grannarna med ;)
 men dock dricker jag ju inte ;)
snälla engelsmänn ;) donar och fixar till en sjysst enkelsk pub.
Mi lajk.




Mallan brallan hittade en liten låt till dig ;)



Peace Love and understanding !!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Låter som en härlig kväll!! Hoppas ni får en bra dag i regnet. När ska det bli varmt här??

Postat av: VintageRetroPrinsessa

kristin ; Ja verkligen mysigt här ösregnar det ner

och älsklingen bakar kladdkaka jag sitter relaxar ;)

Ha det finast

Ja precis vart är värmen

2008-07-09 @ 16:45:22
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback