- Vackra bilder vackra posters vackert



Affischer/posterna är trycka på glansigt tjockt papper och själva trycket är lika stort som ett A4 och sedan har de en stor vit kant ni kan klippa ner i önskad storlek. Utskrifternas färger kan skilja sig från den du se på färgen eftersom alla har olika skärm inställningar. Du kan själv ha stor inverkan på vad du vill göra med postern för att den ska bli som du vill ha den. Kul present till någon du tycker om eller dig själv!

Storlek: A4
Pris: 150kr plus frakt 28kr




 Är du på jakt efter en   lite annorlunda fin present till nån ?
varför inte ge bort en vacker poster som man kan hänga lite här och där ?

Follow ypur heart skulle kunna finnas på toaletten som ett litet dagens motto ?

spana in sidan här :
http://www.pinkfriday.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det går jätte bra :) va kul att du länkar till mig :D jag får ta och skriva lite om dig och lägga upp i kväll!(ska gå och måla lite nu) Du har ju sån skön humor människa! Går bra att du addat mig på msn, men jag har nog inte varit inne på nåt år, men jag hade tänkt börja va inne där snart igen. :D

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lisa : Bra så kul att jag fann din sida altid kul med andra fina bloggare som man inspireras och blir glad av.

Måla önskar jag hade den kreativiteten jag älskar egen gjorda alster ;).

Yeees msn är alltid bra



ha det finast och måla lugnt ;)

2008-07-22 @ 12:16:42
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback