- Ähh det vart stan i stormen ;) sjyyst frilla får man jue iallafall :=)



- Yees vart en snabbis på stan :=)
 Galet blåsigt och man får genast en ny frilla ;).

Det bästa var då vi skulle hem
sitter kennys kompis mamma vars barn tog sönder staketet utanför dörren och Madickens cykel men hon ignorera bara det djävla FITTA, anyway såg ej att hon satt där i bussen springer in med skötväskan kenny höll i Bambi ( Fick lov hjälpa paketera in vagnen ) så  då helt plötsligt råkar min stora skötväska POOFA till henne på skallen
 hahahha jag bara nämen ojsan då ;)
ni skulle sett frippan hennes hahahhahahahhaha. Eat shit säger jag bara.



 Köpte seriöst inget speceillt ;)
Kollade inte ens efter kläder duktiga jag.
Galet på second hand
 afrikasnke  fruntimmer som slet och drog i alla kläder som om det vore guld dom hittat.
vart bara en snabbis där inne ;).


 Bambi just innan vi gick till bussen sitter filosoferer ;)


 Kenny just innan vi gick til bussen, lycklig över att få följa med mamma :=)


 Mamman till dom finaste. Iklädd älsklingens adidas tröja som doftar han , han som jag saknar.
                                               Den finaste pappan till våran underbara Bambi.




Kääärlek !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback