- Det doftar sommar jag vill spara




- Nyss inkomen eftere n skön natt promenad  med hundarna
så skönt
gick till kyrkan spana på en bäver i 30 minuter ;)
hihihiihi Balla  fick sig ett span han oxå ;).


Vet ni det bästa  som finns är  doften av sommar
 jag skulle vilja svepa in den underbara doften i min hand och stoppa in i en burk som jag kan ta fram då och då
när jag saknar sommaren
borra in min näsa i burkan och bara dofta
kommer aldrig bli less på den underbara doften.


Likaså doften av Bambi
jag vill spara
ta fram minnas
den underbara bebisdoften.

Men nu minns jag i mina minnen minnen jag aldrig vill tappa bort.
Gömde långt bak i mina minnen.




 Bilden  är på mina snygga nygjorda naglar lägg märke till den snygga pimpningen ;)


Kärlek Respek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback