- Det var varmt i bilen och jag svettades



-  Uppdatering från gårdagen ;)
Bättre sent än aldrig heter det väl ?

Anyway jag var i klädd mina svarta leggings
min svarta cubus klänning
vintage väska
stövlar din sko.  ( Lite roligt att Lena bar svart klänning svarta leggings sen har vi lika dan VILA börs jag kallar det att vi har bra smak )


    


Direkt då vi kom fam vart det fylla kistan med mat ;

 ( Min mat  åt dock ej upp allt. )


Bambi ammades men fick även sitta med äta majs bågar då vi åt ;)



Den finaste vackraste i klädd : Moln strumpbraller Lindex moln tröja Lindex  kjol Hm.


   


 Fick bära   Bambi om vart annat inte kul sitta i vagnen glutta hela tiden.
Inte när man vet att mamma kan bära, kan man ju passa på att mysa imellanåt ;)




 ska fila på inlägget om shoppingen strax .
Dags att amma.


Kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback