- Im so coool




- Bjuder på en  bild  från min telefon ( Nokia N 95 )
från 2 vecker tillbaka ca Madicken i hennes nya coola glajjer ångrar att jag inte köpte ett par svarta till kenny ;)
Men han nöjde sig fint med sina spiderman
i värsta fall får han använda mina Greta Garo briller.


Vaknade 25 min för alla andra
smög ner drack ett glas Pepsi och sänkte en coco chokladbit i tystheten
läste klick ;)
Mysigt.



 Bambi har legat kliat sig enmassa i sömnen så jag har försökt distrahera henne genom att ta bort armar
ammat  flyttat henne !!!
Hoppas snart hennes eksem från kinder försvinner.


 Regnat under natten men nu ser det ut som om solen kikar fram.

Dom stora sitter nere kikar tv äter uppskuren banan vindruver och päron och dricker chokladmjölk ;)





Ligger  en mys fis vid min sida av sänger leker studsar i sängen;)
Ledtråd 4 tänder skrattar .



Käääärlek

Heta bananer heta bananer

OBS!!!!

Glömm för all del inte att vara med om att tävla om 35.000:- i present checkar !!!!!
Kanske en resa som lockar extra mycket ?
Vad vore inte bättre än att få den bet och ha en masa extra fick pengar ?

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/4957

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback