- Lycklig




- Hjärtat i går kväll innan hon somna i mammas famn efter ammning,

Nyinsmorda kinder
völdigt viktigt
perfekt att smörja in dom då mans ka amma för då är hon ej där med händerna,
hon älskar att knyppla med mitt hår då istället
perfekt att få henne på andra tankar :0)


Madicken åkte med sin pappa nyss.
Är ensam med kenny och Bambi.


Vi ska äta egengjorda hamburgare.

Innan kenny ska påörja bygget av hens nya pussel ;).


Har ni för er denna lördag ?


 Hoo hoo hittade dessa snygga adidas dojjer i en påse som Madicken hade tillsammans med likadana fast nike perfekta att ha för Bambi då hon sitter i barnvagn ;)


Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Millan

Aww... din dotter är så söt. Jag vill ha en bebis <3

Men måste plugga färdigt först. Hjärtat vill, hjärnan vill inte än. Suck :P Man ska ju kunna ge ett barn allt det behöver som du skrev i ett tidigare inlägg. Så jag står ut med bebissuget tills jag tagit examen.

Puss på lilla bambi.

2008-06-15 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback