- Mamma när är vi framme mamma när ska vi äta mamma vad ska jag få ?




- Hej jag heter Madicken jag är storasyster till Bambi men även lilasyster till min storebror kenny.
Idag  ville jag åka på stan med mamma och Bambi, men jag vill äta nåt gott på stan oxå.

Isag har jag på mig ett linne  med Bambi samma som lillasyster
sen en jeanskjol jag fått av kennys kompis mamma, jag älskar kjolar.
På fötterna har jag ina röda pax sandaler för det var så varmt i dag.

 Innan vi åkte packade jag ner frukt i en påse och en festis.
Direkt när vi kom till stan ville jag dricka upp festisen.

Det var soligt och jagvar glad och skuttade fram
sen kom jag på att jag var hungrig och gick och köpte en korv själv, men mamma betalade.
Sen fick jag betala alla saker vi köpte i dag , det var kul.


sen skulle vi möta mammas kompis utanför Uh
då ville jag äta igen eller fika, men det vart pannkaka med grädde och sylt och massa vatten
det var kul för jag fick välja bordet själv.
med gröna snurr fotöljer.

Sen  var det dags att åka hem
på hemvägen i bussen såg jag att jag hade smoothie streck över munnen och i pannan
men det tog jag snabbt bort md ett slick på fingret
sen använde jag buss toan 2 ggr på 10 minuter för att detvar sååå kul.


När jag kom hem väntade pappa på mig i bilen och jag var med han ett tag.

Nu har jag ätit mat och fick melon till efterätt

Hej då världen nu ska jag bygga lego med min storebror


vink vink .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback