- My love - I mitt hjärta

Klicka för att stänga fönster

- Jag har beställt det finaste vackraste silversmycket som heter just " My love "

Mina tre barns namn ska förgylla det vackra silver hjärtat

Bambi
Madicken
Kenny

På baksidan  ska det stå " I mitt hjärta "


 Är det inte vackert så säg `?

Kostar 745:-


Vad vore inte det vackraste för en mamma  att bära runt halsen om inte  detta vackra silverhjärta
och med stolthet visa upp för alla i sin omgivning.


Vill du oxå beställa det vackra silver hjärtat  eller andra fina smycken kanske ett pappa familjeträd halsband ?
Födelsedags / dop present till ditt lilla hjärta ?



spana in sidan :


http://www.familjesmycken.se/


Otroligt snäll och rar personal som snabbt mailar åter efter just dina önskemål.

Sidan rekkomenderas varmt från min sida.





Detta halsband vill jag köpa till Bambi som framtida 1 års present kanske
Hennes namn och födelsedata.

Var en jobbig förlossning  pga av att  min  bedövning ej tog så jag fick   skära upp haöva magen utan bedövning sen fick jag akut sövas ner, den dagen kommer jag aldrig glömma.
Den vackraste lilla tjockisen Bambi  anlände i våra liv våran älskade dotter.



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så vackert tack för tipset fyller år om 1 månad och detta ska jag önska mig

tack för bra tips

2008-06-13 @ 09:31:02
Postat av: Anonym

gud så vackert tack för tipset fyller år om 1 månad och detta ska jag önska mig

tack för bra tips

2008-06-13 @ 09:31:22
Postat av: VintageRetroPrinsessa

anonym : Varsegod :0)

hoppas att du får det :0)

Postat av: Anonym

ska själv beställa ett !!!

såååå fint

2008-06-13 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback