- När en ängel föds och dör




- I går skulle en bekant till migs flickvän få  sitt barn som hon burit i magen i 9 månader
 dom hade fått tid för planerat kejsarsnitt då hon veckan inna hade fått tid för igångsättning
men hade inte vågat föda barnet :(


 I går 6.30 skulle deras pojke Theodor plockas ut med planerat kejsarsnitt
07. 25 ringer Tony ( pappan )
 och säger till min vän -
Thomas det är kört det är kört nu han är död :(

Pojken hade dött i magen ca 3 timmar innan av ett virus som satt sig på lungerna
varför kunde du inte föddas förra veckan kanske du hade överleft ?
kanske du redan var så sjuk ?


Lilla ängel vaka där uppe.


Kommentarer
Postat av: Görel

Så jäkla onödigt!!! Stackars föräldrar. Tänker på dom!!

2008-06-06 @ 15:48:25
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Allt har en mening även detta

dock tycker jag aldrig att ett oskyldit barn ska få sätta livet till

han hann ju aldrig se sina föräldrar bara höra dom :(

Postat av: Hannah K

Gillar din blogg jätte mycket, men nu vart jag lite små förbannad. Den hära familjen som skulle skaffa barn lever på bidrag (5000kr i mån) samtidigt som de äger en häst och bägge två är hemma på dagarna. Varken råd att betala mat till häst, mat till sig själv, hyra av lägenhet och en baby. "mamman" röker, och har själv sakt att hon vill ha det hära barnet ur sig, hon är less på att bära det. Bara det får mig att spy, sjuka människor ska fan inte få barn. Det finns så många riktiga föräldrar där ute som förtjänar att bli föräldrer, när jag tänker på detta som jag just skrivit om blir jag så förbannad. Fyfan, fyfan. Stackars baby, vilka i frid. /Hannah K.

2008-06-11 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback