- Renar min kropp med vatten in och utvärtes



-  Dags för en soft dusch med en kikande apa Bambi som ligger brevis och nyfiket spanar in mamma som duschar
tvålar in sig och rakar och allt vad det nu är
följer mig frenetiskt med blicken lilla charmtrollet mitt.





Gårdagens osminkade mamma : Fotograf kenny 8 år
Han har fått tt stort intresse för foto och vill  ha min kamera ? hahhahahah  kanske det kanske ;).



Puuuhhh lite hjärtklappning har hag ang sprutan, jag hatar den hemska känslan
maktlös över en liten spruta som ska stickas in i min dotters lilla ben :(





shape it up.



Kääärlek





 Just ja bytte grejjer med syrran i går hon fick kläder tidningar smink till henne och enya
jag fick 2 bikinis 2 klänningar 2 t-shirts ;)
soft

ska dock alt tjata till mig hennes cubus jeans shorts ;)
 hahah  fan syrran minns du att du brännde hål i mina feta miss sixty jeans som kosta över 1000:-
för ca 9 år sen mohahhahahhahah glömmer det fan aldrig
fimp hål i mina miss sixty snacka om att jag vart galen
tvingade mamma att hon skulle köpa nya hahahahahahah ;)





* Puss i ljumsken *

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är bara nyfiken, när du skriver så verkar det som om både du och din sambo är hemma hela dagarna. Har jag uppfattat fel, eller hur kan det komma sig?

2008-06-10 @ 14:19:58
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jenny : Klart som fan att båda är hema med våran lilla prinsessa :0)

vi vill få ut så mycket som möjligt av hennes tid tillsammans :0)



tycker jag alla som har chansen Till att man ska vara oxå :0)

Postat av: SARA

Jaa, jag älskade att hålla på och fixa i photoshop innan!

2008-06-10 @ 15:28:59
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sara : Hoppas att du får tillbaka det då ;)

2008-06-10 @ 16:19:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaja men jag tänkte mest att man får ju inte lov att vara föräldraledig på samma gång. Och så många semesterdagar har man väl inte så man kan vara hemma så länge =)

För som jag förstått det så är det väl inte samma pappa till barnen?

2008-06-10 @ 17:17:36
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jenny ; Jo vi är föräldra ledga båda två fast jag tar ut en liten peng för att vara hemma med min dotter inte han ;).

dvs han får ingen f / penning ;)

Inge konstigt i det :)





Mvh J

2008-06-10 @ 18:03:47
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag visste inte att man kunde det. Trodde nämnligen inte man fick vara hemma på samma gång. Anledningen till att jag undrar är för att jag har en liten flicka här hemma på två månader. Och det är klart båda vill vara hemma samtidigt, men jag trodde inte det gick....

Men då tar inte han föräldradagar?

2008-06-10 @ 18:31:00
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jenny : Nä precis han är hemma utanbetalning så att säga.

Tycker det är en självklarighet dom 6 första månaderna då man är hemma med sin baby

kunna dela på allt ;)



mvh J

2008-06-11 @ 00:01:13
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback