- sol vind och vatten



- Det är här jag finner ro energi och  skratt
och en hel del njutning
stranden ljudet av havs brisen vågerna
luften lukten
glada människor.

Låg på beachen i dag jag honey och Madicken och Bambi
Madicken badade sprang runt sprätte sand på oss ;).


Bambi din första gång på stranden



Inlindad i favvo sjalen från indiska
perfekt om man vill ha en arabunge som ej kan bränna sig.



Underbaraste vädret.



 En far och en dotter
lekandes
usandes
pussandes
det osar kärlek
och vet ni ?
Ni gör mig så otroligt glad varje dag att se er tillsammans skratta busa mjukas gosas fyller mitt överfyllda hjärta till bredden
när jag ser   mina barn du så vet jag att det är så här jag vill ha det
leva här och ni
tillsammans med er
ni min familj
ni ger mig all kärlek och energi
tankar mig varje dag med fina ord skratt

Vi tillsammans det starkaste vi övervinner allt.





Käääärlek




Psssst glömm inte att vara med om att tävla om 35.000:- i presentcheckar att resa för

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/4957

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback