- To the town





- Ghaaaa jag sitter redan färdig sen 45 minuter sen älsklingen  är och tränar ..
sen duschning
 och jag var fan färdig före han lalallalalalallalaaaa ;)
Det bevisar att brudar kanvra snabbare ;)


sorry för dålig uppdatering i helgen.
Älsklingen kom ju hem i går från en vecka i stockholm
hade fullt uppmed att pussa sönder och smeka hans sköna kropp
som jag saknat som jag längtat min älskade Jimmy.
Behöver jag säga att jag inte somna förens 04.00 i natt ? sexy.


 ska in till stan  och kolla star wars om det  ej är fullsatt vill säga
 kanske blir man bjuden på nån god mat ;).
hihiihihihiihi.

Jag älskar min familj you make me happy all the time.



Kääärlek  !!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Har du dyslexi?

2008-06-30 @ 18:02:25
Postat av: Estelle

Det kan man verkligen undra. Meningarna är väldigt konstigt uppbyggda, helt utan skiljetecken.

2008-06-30 @ 18:26:25
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Louise : Nä faktiskt inte ;)

har du ?





Estelle : Undra som en flundra om gäddan är en fisk ??? vet du ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback