- Yoo yooo im home from town




- Jag i cubus provhytten ;).

Eftersom älsklingen ej vile in till stan i dag pga av regn åkte jag själv med buss.
 Fan inte ens kul gå på stan själv
 ingen att prata med sen känns det som om  man tappat nåt utan barnvagnen.

Under tiden jagvar borta hade Bambi sovit  1.45 tim och lekt busat  såvar det precis när jag  kom hem för amning
gick ut i ösregnet köpte bananer  frukt pure  och snus :0).
som jag hade saknat er på den korta stunden men lite hann jag allt med ;)
Bild bevis kommer sen.

Sov högst en timme i natt så jag har lite ont i nacken men heeey vad gör det om 10000 år ?
Tror Bambi har lite värk i tänderna såjag ammade henne  ca 10 ggr i natt ;)


Jag är en mjölk ko MUuuu Muuuu Muuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback