Passa jag kan flyga oxå ... flax flax



- Hej jag är nyinflyttad till familjen
jag är en fin mjuk pelikan fågel.
har lite ont i håret efter att den där Bambi gnagt bitit slitit i mitt hår (  nu ligger jag vilar i en stor soft säng wiiihooo )

Hittade denna raring i dag på Second hand en till i min plysh mjukisdjurs samling :0)





Numero one : T-shirt till kenny Röda k.

Numero två : T-shirt klänning til mig ;) Röda k.

Numero 3 : Kläder i linne till Madicken senare när hon vuxit i dom. Röda k

Numero 4 : Ankstjört till Bambi Röda k .

Numero 5 : Liten tröja att ha som jacka i rött  Bambis ;) second hand.




Numero one : Nya undies for the mama ;) Lindex

Numero 2 : Klänningar till Bambi nästa år Second hand .

Numero 3  : Påslakan till Madicken Ringaren i notre damm Second hand 


Numero 4 : Sockar med spets till mig Hm
Hello kitty troser Madicken Hm
Hello kitty hår saker hm Madicken,

Numero 5 : Fin klänning till Bambi Åhlens .




Numero 1 : Plastglas kenny Madicken Åhlens Skål Bambi Åhlens


Numero 2 : Dressar Bambi kapp ahl.

Numero 3 : Braller Bambi kapp ahl


Måste rusa en polare ska komma dricka kaffe fixxa med min data chiao.


Puss puss
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Halloj! Du, jag undrar om du har lust att göra mig en tjänst? Jag vill sååå gärna ha de där klänningarna som du köpte på VILA (de småblommiga, rosa o lila). Jag har letat i en massa affärer men inte hittat här i Stockholm :(



Känner mig helt besatt sen du visade de i bloggen :P haha..



min mejl är
littlemissvixen_@hotmail.com. Du kan ju mejla ditt konto nummer ifall du har lust att hjälpa mig ! :)

2008-06-03 @ 22:16:02
URL: http://feliciasmammma.blogg.se/
Postat av: Kristin

God morgon!! Jag har köpt samma klänning från åhlens till Nova och samma dress från Kappahl. Du har så bra smak du :) Hoppas ni får en bra dag i solen!

2008-06-04 @ 10:35:03
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: J

Du vet väl att det är Skönheten och Odjuret? =)

2008-06-04 @ 18:59:29
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Felicia : I have answer ;)



Kristin : God kväll blir svaret här ;).

hhhahahhaha ja vi måste ju ha bra smak ;).

Ha det finast mvh J .



J : Ja just det ja hahhhahahah ;)

2008-06-04 @ 21:08:10
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Felicia : I have answer ;)



Kristin : God kväll blir svaret här ;).

hhhahahhaha ja vi måste ju ha bra smak ;).

Ha det finast mvh J .



J : Ja just det ja hahhhahahah ;)

2008-06-04 @ 21:08:21
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback