- En ekologisk kollektion äntrar ÅHLENS

Två fina krukor till princess rummet


- Vet att åhlen har fått en en suer snygg NY kollektion på barnavdelningen där dom sälje EKOLOGISKA kläder dvs  kläder med ekologisk bomull.
Har spanat in en klänning som jag är sugen på till Bambi.


Så här beskriver Åhlens sin nya kollektion :

Odlingen av ekologisk bomull är fri från konstgödsel och bekämpningsmedel, så att du kan ge de bästa kläderna till din baby.

Plaggen är märkta av Eko Sustainable Textile som reglerar begränsningen av skadliga ämnen och utsläpp i hela produktionskedjan.

Eko-baby-kollektionen finns i storlekarna 50/56-74/80.






Det är altså dessa kläder gag är sugen på att köpa dock såg jag ej om mössan  fanns men jag hoppas innerligt att den finns.
Kommer sitta så mjukt och skönt på Bambis kropp.


Älskar såna här ekologiska satsningar.


 Denna tänkte jag köpa i går  :


Men jag höll mig peppar peppar ta i trä.

Tack Åhlens att ni även gör det möjligt för mig som mamma at handla i era butiker.
Då jag fullkoligt älskar ekologiska kläder.



Kärlek  en Lycklig mamma som ser sin sovande leene baby vid sin högra sida.


Kommentarer
Postat av: anna

Åh så FINA retromönster, den ska jag definitivt köpa till Maria. Klänningen och mössan iaf. Såg de faktiskt där igår men hade bråttom. Såg mycket fina ut ;)
Om du gillar HM kolla in deras nya HM art by kollektion. Störtgillar mönsterna. Det är dock för vuxna ;)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna :
Jag vet vist är dom verkligen underbara ?
Finns lika snyggt till killar i samma ekologiska serie ;).
Just klänningen mösan jag helst vill ha
med take på att det kan bli för mycket om man har allt i samma mönster.
Kul att du gillade att jag skrev om dessa kläder.
det ska kikas på ang hm ;)
Tack för tipset själv ha nu en fin dag med Maria.
Kram

2008-03-27 @ 11:02:07
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: petra

Men va söta vilken gullig mössa den måste jag hålla utkik efter,jätte söta kläder skulle passa lill engla i sommar i vagnen;-)

2008-03-27 @ 14:17:44
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra :
Jag köpte klänningen i
dag då
mössan ej fanns i bambis storlek :S
Riktigt fin var den ;)

2008-03-27 @ 16:06:41
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback