- Ferrero mix to a pix

33467-6504


-Choklad chokolate är vad jag äter nu.
Åt nyss 3 våffler ;) med grädde med.

Har haft främmande tills för 30 min sen hjälpte älsklingen med bilen ;)
och surrade på .


Hoppas innerligt att det blir varmare ute i morgon så trist med all kyla :S
Jag vill ha sol så jag kan vara Greta garbo i mina brillor,


Hoppas att ni har en fin kväll / natt.

Bambi somna nyss har varit vaken  nästan hela dagen
inga många sov stunder där  inte.
Så älsklingen har lovat mig en skön massage i kväll
skönt för ryggen.


Kenny Madicken sover som små nassegrisar.
somna samtidigt i dag mina älskade barn.

Kääääääärlek.

Kommentarer
Postat av: J

åh, älska choklad! :)

2008-03-27 @ 00:43:21
Postat av: Görel

Mmm det där är definitivt mina favoriter båda två!!

2008-03-27 @ 00:46:08
Postat av: VintageRetroPrinsessa

J : Det är en lyx ;).

Görel : dom sista med chery bläää höll på ö då jag tog av platen stank ju likör hahahha ;)
Dom får jag ge min snälla rara mamma i stället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback