- Ja slöt mina ögon bort i drömmarnas land.

33467-6391


Godmorgon godmorgon ;)

Har dock vart uppe med tuppen med kenny Madicken
som ska ha frukost rena kläder
tänder ska borstas.
Just innan jag gick ner med dom så mata jag Bambi som snabbt somna om.
Eter jag skickat kenny till skolan följde med han halva vägen med hundarna,
Klädde jag Madicken fixxa hennes dagis väska.

sen drack jag vatten hängde en tvätt gick upp la mig med Bambi  så mysigt och varmt.





Nu ska jag ge Bambi Massage i gen ;)


sugen på att se lite film och softa i dag ja .



käääärlek.


image1566



Fotograf på bilden där uppe kenny the man

Kommentarer
Postat av: Mia

hey! En fråga... jag har försökt starta en egen blogg men vill itne ha de "färdiga" stilmallarna utan göra min egen bakgrund och så.. har du tips på nån sida där man kan få instruktioner om koder och sånt för o fixa till sin sida? Din är ju så fin!VIll göra en egen som passar min stil!

2008-03-19 @ 10:40:25
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mia : Tjaaa du
nå tips vet jag ej på nån direkt sida om jag ska vara ärlig. :S

Hoppas att du finner nån annan som kan hjälpa dig i den frågan mvh J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback