- Killar kan




 Kenny har precis varit duktig och gjort en god soppa som han och Madicken sitter äter.
Jag skar dock upp alla saker som han fint la i och röde om.
Madicken var en duktig tjej och dukade och blande päron dryck och bredde mackor.

 Innan var vi ut tillsidensjö och hälsade på Malin och Waffe.
kallt ute men skänt att dra i väg med bilen en sväng iallafall och Bambi slumra till en sväng.

Fick 2 par leggings av Malin med som jag ska testa senare,

Ikväll blir det La inc och Hockeyhjältar.




Ikväll  vill jag bara ligga nära dig älskling.


Dagens middag vart vårrullar med soya citron och paprika och tomater.


Kääärlek.

Kommentarer
Postat av: Piiiiz mammablogg

Asså, smarrigt värre med vårrular!!! själv är jag såååå sugen på hemmagjord ärtsoppa haha!! måste nog handla ärtor i morgon, då kan jag äta det på tisdag! värsta billiga maten dessutom! kramar!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Piiiz : Älskar vårullar ;).
Ja
var dock hundra år sen jag åt sån soppa.

Hoppas att ni haft en fin dag kanske åt ni en massa våfflor ?

2008-03-25 @ 18:02:35
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback