- Linda Michelin LitografiVälkommen lilla hjärtat

Klicka för att stänga fönster

Klicka för att stänga fönster



Vill du ha simple and clean i barnrumet men vill ha nån söt speciell liten detalj ?

Kanske nån av dessa sötnosar skulle vara npt att hänga upp ovanför baby sängen ?


kostnad 450:-

www.barnlycka.se


Fast egentligen är det finaste nåt egengjort med bilder  och sin egna design prägel på en fin tavla.
Mest personlig oxå.


 Ni finner dessa och massa andra fina saker på www.barnlycka.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh... vilka söta små tavlor! VILL HA VILL HA!! Hoppas ni har det bra där nere! Glad Påsk sötnosar!

Postat av: Hilevi

Ville bara skriva att jag är en flitig lsare uta din blogg.
(Läser dagligen )

Har själv 2 barn.

och ska på dop nu i mars.
Detta är en sak som jag ska fundera på.
vill så gärna köpa nåt minnesvärt.

supersöt.

Tack för en trevlig blogg.
Här kommer jag läsa mer.

2008-03-21 @ 23:26:30
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym / Umeå jäntan antar att det är du ;)-
Visst var dom söta ???

Hilevi : Kul att du läser min blogg ;)
och tack för att du kommenterar ;).

Kommer bli en storslagen hit att ge bort denna i doppresent.

mvh j

2008-03-22 @ 10:14:37
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback