- När ett barn hamnar i klämm.

33467-6518



- Tack alla för alla fina sms / mail under dagen .
och alla  som ringt ni är guld värda.

Som ni vet är  kennys pappas ex anmäld för trakkaserier och dödshot / besöksförbud mot mig / mina barn.

Till historien hör att  kennys pappa har  gjort slut med henne men hon vill ej förstp.
Verkar ej acceptera att   stefan har barn som han behöver tid med,

Kenny får därför ej vara där under helgen då hon VÄGRAR lämna huset allt för att djävlas med kenny / stefan.

Är det för att hennes sons  pappa ej visar intresse finns där `?


Hur kan man som 30 åring vara funtad då man hotar en mamma / hennes barn och förstör en relation mellan far och son ?
vad vinne rman på det förutom att klassas som hatat med stort H ?

 Tur polisen / jour socialen ser väldigt allvarligt på detta.


  Jag undrar hur kan man bli sån ?
varför ?

 Varför lägga alla sin tid energi på mig mitt liv mina barn ?
 Dessutom sent på nätterna ?


Ussssh  skönt att behöva slippa denna sjuka människa.


Imorgo under dagen kommer iallafall stefan hit för att spendera tid med kenny.
Sen badhuset sen köpa x-box  360.
som han ser fram emot det.

Kenny är informerad av mig / stefan ang varför han ej får sova där.
Pga utav Marlene. och han vil ej vara där när hon är där.




vilken dag vilken dag suttit i telefon med ca 5 polisen / jour socialen.



Men nu är han här där han kan känna sig trygg / älskad.

Just nu är det mys kväll för han och Madicken uppe på deras rum .




Min älskade son att få ha dig här
är det bästa,
Att se dig le
höra dig skratta
får mig lycklig.

Du är den finaste sonen man kan ha.
All kärlek till dig min älskade kenny.





Kommentarer
Postat av: Mia

kram på er! Hoppas det blir lugnare nu!

2008-03-28 @ 22:17:16
Postat av: petra

Skönt att allt löser sig nu :-)måste varit jätte tungt,herregud du har ju lill bambi som kräver en massa.Att vuxna inte fattar sådant den människan kan ju inte ha ett gott hjärta.kram Petra

Postat av: Piiiiz mammablogg

Kramen till dig o till din fina familj!

2008-03-29 @ 10:32:43
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: Malin

Ursch vad hemskt det låter men tur att han har dig. Du är ju en kanon mamma som verkligen värnar och tar hand om din familj!
Önskar er all lycka!!

2008-03-29 @ 10:36:07
URL: http://asplundofsweden.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mia Tack tack för mailet
jag fick med ;).

Petra :
Yees nu är kenny med stefan på badhuset sen skulle dom köpa x box 360 sen skulle dom äta på stan ;).
Kan man ens ha ett hjärta ? ;).

Piiz : tackar tackar hoppas att du och din baby mår bra.

Malin :
Tusen tack för din fina kommentar ha en bra dag i björkarnas stad.

2008-03-29 @ 12:07:14
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: usch vad hemskt!

Jag tycker synd om kenny, av erfarenhet vet jag att han suttit & gråtit för att han vill till pappa men jessica har tvingat honom att stanna hemma för att hon inte gillar mig, han brukar stänga in sig & ringa till pappa när mamma inte hör.
Han säger att han inte tycker om mamma (Jessica)att hon slår honom han säger att han vill flytta så fort han får jag har dessutom fotograferat kenny med blåmärken så om ni misstror mig så maila mig på [email protected] ,så får ni se bilder jag har dessutom precis pratat med polisen ang jessicas anmälan , jag skulle enligt anmälan dödhotat hennes barn, men anmälan har lagts ner pgav att ingen polis
i övik vill kännas vid jessica om ni tror att jag ljuger så kan ni få hela hennes brottsregister. ni behöver bara kontakta tingsrätten i ångermanland.

2008-04-05 @ 03:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback