- why ?



Varför säg mig bara varför ?

varför finns alla oansvariga föräldrar där ute.
Lämnar sina barn vind för våg.

Nyfödda lämnas bort för att kunna festa ...

Men snälla nån man skaffar ett barn ett liv tillsammans med nån man älskar.
Detta barn  ska man älska och ge kärlek livet ut.

Finnas där
vara en stötepelare.

Inte överge
överlåta ansvar till andra.

små barn / Barn behöver kärlek närheh stöd
av sina föräldrar

Inte känna sig övergivna :(





Än hur mycket jag tänker så fattar  jag inte


Barn att få barn är det vackraste  man kan få här i livet.

Varje dag ler  skrattar jag tillsammans med mina barn
Jag andas för dom
skyddat dom som en mamma ska göra.


Mina barn är mitt allt.



Kärlek / en funderande 3 barns mamma.


Njut av tiden så länge det varar
Tiden går fort
jag vill vara med följa se varenda nytt steg som tas.

Allt är ett speciellt ögonblick.


Jag vill stanna här och nu för alltid.

Min familj mitt hjärta mina liv  min luft
MIn tid tillsammans med er är lycka, förenat med kärlek.




Tillsammans är vi det starkaste som finns.






Jag har en teori :

Många barn som aldrig får känna sig älskad kärlek närhet
mister tron på livet som äldre.

I skolåldern känner dom sig värdelösa oduggliga ?
varför för lite kärlek / trygghet?

Varför tror ni så många barn blir mobbade ?
Pga utav att dom som mindre aldrig fick den där speciella kärleken utan bara vart ivägsjassade.
Inget självförtronde :(

och tro mig det svider.

Varje barn är en speciell individ.
oavsett dåliga föräldrar

Men tänk  efter vårda ditt barn ömt.
Ta tillvara på all tid tillsammans.


Ge dittbarn tillit och tro.


Kärlek

Kommentarer
Postat av: petra

Jätte vackert inlägg kram Petra

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Tack för att du
kommenterade ;)))

2008-03-22 @ 09:57:33
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback