- zig zag

33467-6438


 Ja sushi hahahha snacka om söt förpackning denna 9 bitars åt jag i går riktigt gott.
Innan vart det en hederlig smarrig taco kväll.




Även hundarna för påskägg i detta hus i form av hund gotta,

Köpte ett honungs balsam till Madicken
en ny rakhyvel til mig ( Kil rakhyvlar är det bästa )
och ansiktsscrubar till mig.


Yeeeees fanns endast 2 påslakan av det från hemtex med cherryblossom jag bloggade om tidigare i veckan .
köpte även 2 extra örngott till vart riktigt snyggt i sängen och såååå mysigt att sova.

Här finns även den söta Hello kitty jackan som snälla Petra köpte till Bambi ;)
fast jag bet ;).





På röda k fann jag dessa snyga Levis jeans till Madicken och en snygg sorug tunika topp.
som hittat för en liten fashionista.

Snyggaste setet till Bambi fanns dock enbart storlek 80 kvar men det  var det som fick följa med hem.

Trosor och leggings och ett bar snygga strumpbraller pulades i Madickens påskägg.

En liten mössa till Bambi till våren.





Bra att ha partiklar från hm.

En Höst sensommar jacka til Bambi.

Sen den vackraste klänningen till min älskade dotter Madicken hur söt är den inte ?
som en midsommar drömm.
kan med fördel användas nu med en vit långämad eller en grå eller ljusblått passar ju till ;).




Fick du nåt påskägg i går ?

Kommentarer
Postat av: Görel

Den jackan var fin. Kanske jag köper en sån till Samuel oxå. Men just nu har jag köpstopp:( Har haft alldeles för skoj ett tag!

2008-03-21 @ 22:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback