Applebuttom jeans jeans....

33467-6309




 Bjuder på  bilder på mina nya brillor ja dom var faktiskt ok för att vara Hm ;).

I dag starta jag mn dag med vatten och advocado ;).
soft music på köksbordet
Bambi sover
Kenny skola
Madicken kikar tv ( Pippi långstrump )
Älsklingen vilar.





Bambi i går kväll.
Visst är hon söt i sin söta urban elk body ?
ser lite misstänksam mot mamma när hon fotar ?
Typ mamma vad är det där för svart sak som låter  som ett djur (har djurläten på  kameran )



Fredag i dag hääärligt ( Ni vet yrrol rösten häääääääääääääääääääärligt väder vi har hahahahha gallskriker i stan )
image1566

Bjuder på lite soft music :


 
 
 



Nu ska jag ut i snön leka med mina gos hundar.

Tjing tjing balla tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Bella

Dina barn har alltid så fina kläder, speciellt Bambi som vi får se så mkt bilder på. Har du några tips på märken? Vi köper nämligen mest Polarn, HM och Lindex.. :/

Postat av: Mira

Hello hot mama!!!
Bambhar ju hunnt bli stora tjejen!!! =)

Det verkligen bubbar av kärlek inne å dehär sidan!!

Ha bästa helgen!! Kaaaaaaaaaaaaaam.

2008-03-14 @ 10:41:08
URL: http://husfrun.wordpress.com
Postat av: anna

Sötnöt där, har du klippt lilltjejens hår. Ser så annorlunda ut;)
Gud som våra små liv växer. Orkar snart inte bära Maria längre, styrketräning here I come.....

Trevlig helg

2008-03-14 @ 12:24:11
URL: http://annatje77.blogspot.com/
Postat av: Lina

*halkar in och säger HEJ * Trevlig blogg du har :)

2008-03-14 @ 15:32:24
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Bella : Ja man får tacka.
har en lite egen stil till mina barn bladar gammalt med tt drt med biligt,
har en hede dansk desin kläder och shoppar secondhand.
annars är det PoP hm lindexkappal exit
mm som gäller ha et finast mvh
J

Mira :
Hon vxer så det knakar ;)
Äte som en lien flodhäst ;)Kärlek är vackert jag gillar vackra saker. :=)
Hade finst mvhJ

Anna :
Hall ne nej ingen klppnnghärdock har hennes hår ljusnat lite.
ha h ha ja verklig att de blir räningspass då man bär dom små;=

ha det finast.
Lina
Tackar och bockar välkomen åter ;)

2008-03-14 @ 19:02:40
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback