Det är tisdag solen skiner underbart väder Käärlek

33467-6154


Nyss vart ute på en skön promenad till affären tog ut pengar , lämna pengar till Therese för Tupperwere nappflaskan.
 Måste börja med solbrillorna nu,
underbart väder ute.

Kidsen ska leka ute medans jag ska städa köket sen börjar älsklingen med middagen som blir spagetti  och köttfärsås mums.


.


Madicken fasta på kort medans hon åt  risgrynsgröt kall med blåbärssylt en klar favvo hos lilltjejen min.


Jag i dag Jeans och ett linne.
soft as hell vill  säga ;).




Min lyx i dag blir semlor coke mandlar och nya Pause.

  Ville bara visa bilden på mina yoghurtar jag äter för magen dom är supergoda med citronsmak och är verkligen toppen för min mage,


Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback