* Feeed me with good shit *

33467-6312


Full rulle i dag med och  kenny  är hos sin pappa.
Han hade köpt en mattebok ( han älskar att räkna  våran duktiga prins )
Hoppas att du får en fin helg hos pappa när du kommer hem ska jag gosa sönder dig. ;).
Dock vart det inget pussel i dag då affären var stängd :S


Dagens middag i dag  vart lax i folie och det är såååå djäkla gott
till det kokad potatis
min lime röra

goood shit.





Bambi sitter i Madickens gamla bilstol då vi äter snäll och gurglar och har sig,
Nya tulpaner denna fredag till ära.

I kväll ska vi se en Ben stiller film  ;)
Åhhh i kväll ska vi bara mysa efter barnen lagt sig.
kanske fotbad massage och kyssar och smek sånt som ja ej kan vara utan.

Varje beröring från dig gör mig vackrare kyss älskling.


 Nu ska jag ladda ner bilder från dagen ;)

image1566


kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback