Innan nattningen :

33467-6175





 Innan nattningen ser det ut så här.

Mys på toan byta blöja.
Mamma smörjerin rengör pillar och borstar tänderna och stora  lgon följer med blicken vad jag gör.





Som ni ser brukar jag sova med ögonbindel.

 Och vi har alltid en tänt ljus  på natten för mys faktor. Lätt att se  sen då man ska vakna på natten och amma ;)
Den lille fuluren brevid  är bambis mys / nattlampa.

Sovande kenny Madicken. ( Dom delar rum men har varsin hörna så Madicken nattar vi alltid innan kenny pga av ålderskillnaden / att dom ska somna lättare , sen attdom får egentid med mig en stund innan dom somnar ).



image1566

Kommentarer
Postat av: Mia dh

Så goa kids, ha en fin torsdag:)

Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Gud vad smart med värmeljuset :) Jag älskar tända ljus! Men är ni inte rädda att någon välter ner det så att det börjar brinna? :) kram

2008-03-10 @ 22:06:01
URL: http://mimmisdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback