Man blir ju blöt om fötterna jue :S

33467-623833467-6237


snopp  väder snöade för fullt i går.
Mysigt och bra då kunde kenny åka massa snowboard i dag  är det snö blandat slask skit. :S



 Bjuder på  bilder på lill Bambi som kika på då mamma klädde sig efter en dusch i går kväll.




3 bilder lite inblick i vårat sovrum som ska tapetseras och en ny säng ska vi köpa att sexa och mysa i ;).





Kenny i går efter att han åkt snowboard på kvällen.

I dag har jag testat / rensat bort massa skor,

Medans så   busade Madicken och Bambi,

Kenny på väg att åka äta med hans kompis simon och hans syster vicktoria och deras Pappa Thomas.
Dom har dock ej kommit ännu.
kenny är redo med pengar plånka och mobil fär att äta Hamburgare,
Tänkte ärsssh det är ju sista   dagen på sportlovet då får han äta junk food.


Däremot  är det jag som sköter om middagen i dag,
som blir potatis  köttbullar brunsås ( dock ej för mig  ogillar den starkt )
Varma majs med vitlök kryddor och smör.
Sen mini morötter.
Blir fina fisken det ;).


 I kväll börjar nya  tatuerings programmet ohhhh yeeeees.

Jens du ska få tatuera mig snart över hela magen olallaaaa ;)





 


Kärlek Respekt.


Vad äter du denna söndag ?


image1566


ska kika klart Nigelas mat innan jag börjar med maten ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har precis ätit potatis med fiskbullar i hummersås... och banan till efterrätt.

kram,,

Postat av: amy

har läst din blogg ett tag nu och du verkar som en sån härlig mamma! ha det bra!

2008-03-09 @ 20:19:08
Postat av: Malin

heeej, hoppas ni har de bra, försökte ringa er igår men inget svar. vi hörs nån dag. puss och kram

2008-03-10 @ 09:41:59
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: Piiiiz mammablogg

Hej hopp! Vi käka kotletter i ugn med sambaloelek sås!! Super duper gott!! Till det ris o kokta morötter, yammie!!
Ha det bäst!!!

2008-03-10 @ 10:42:44
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

lika mysiga bilder som vanligt!! =) man blir så glad... hihi! ha en najs måndag! kraaam

2008-03-10 @ 13:49:48
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Angelica
: Ushh för fiskbullar ... hemska minnen från just den maten ;)

Malin : Såg det sen ti går kväll testa ringa dig nyss men det gick till mobilsvar ?

Piiz :
Det lät smarrigt .
Hoppas att det går bra på stan i dag
;)
I dag har vi regn så vi
stannar inne ;)

Hanna : Tackar och bockar ;).
ha det finast mvh J

2008-03-10 @ 14:30:45
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: wänie

Hej, ville bara fört och främst säga att jag älskar dn blogg ! :)
men jag undrar också, vart har du köpt den svarta ljuskrnonan på bilden? jag har nämligen letat efter en sån i tusentals år ! skulle vara jätte snällt,för mina bordskadelabrar vill ha en till kompis . haha, tack på förhand :)

2008-03-10 @ 14:46:30
URL: http://svartsjuk.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

wänie : Hallå tack för att du gillar bloggen alltid kul att höra.
Dn svarta ljuskronan har jag fått i present menjag vet att den kmmer från en affär som heter village vet du vad det är för nån affär ?
Annars sök nätet
hoppas att
du hittar en kram J

2008-03-10 @ 19:12:30
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback