Mysigt litet under ...

33467-6146






 Nu när man är mätt och belåten kan man sätta sig ner vid datan en stund.
Kenny Madicken är ute leker.
All mat disk är bortplockat.
Älsklingen myser med Bambi.

Jag sitter i köket läser mail  och har mig soft med andra ord.


33467-6137


Dagens mat i dag stog kocken Jessica för:

Lite tomater och Gurka.
Citron vatten.
Potatis.
Kyckling i ugen med grädde paneng krydda grädde och tomat pure som jag rörde i hop och la kycklingfileerna i.
Toppade det hela med lite ost ;)

Alla åt och var mycket nöjda.

 Efter kidsen lekt klart ute blir det kall risgrynsgröt med blåbärssylt som en risifrutti ungefär.

Älsklingen kom hem  med nya Sofies mode som jag hade bett han  om det är kärlek det.




Vad åt  du i dag ?


image1566

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback