Poooppooopitopptopp...

33467-6222





Family living säljs nu på indiska ;) självklart  vart det ett köp då jag älskar den tidningen.
2 trikåkjolar til fyndpriset 99.50 :- som jag tänkte ha högt i midjan.

En mjuk tunn polo.
En hello kitty till Madicken ( sen fick hon jackan ).

Tosser och en mössa Bambi.

Örngott till barnens påskägg  det enda jag fick med mig från påsen från lagerhouse mohhahahhaahah.
sen Madickens fina jacka.

sen köpte älsklingen skor och vi massvis med godis hihiihihi.
Och halstabletter då jag vart förkyld bläää ;)
men vad gör det om hundra år ?



 ska fixxa mat till kenny som ska ut åka snowboard sen ;).
Lilla sportlovskillen ;)


image1566


Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh den rosa kjolen var väldigt snygg =) Vart är den köpt om man får fråga?

2008-03-08 @ 16:46:10
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym Indiska ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback