Softa ute med vänner... små som stora.

33467-6361
33467-6360


 Yeeees sov som en prinsessa i natt efter skön behandling från honey boney,
Ollallaa...
Bambi sov likaså som en prinsessa efter Mammas dundermjölk ;).

Vakna upp  till strålande sol och kyssar och smek
härligt kan det bli bättre?

Halv elva ringde Therese och  sa att dom skulle börja bege sig till  skolan / lekparken.

Så jag Madicken bambi gick dit.
Mötte Therese och Amanda
sen kom Lina med Hugo och Albin.

 Barna fikade  det dracks varm choklad  ost / skink macka och digestive kex.

Bambi sov i det strålande vädret.




Jag softa i älsklingens Lewis twisted jeans och hans billabong mössa ;).


33467-6351

Kan man ligga mysigare ?





Bambi innan vi gick ut nybytt och ny ammad och glad ;)
Myser i sina Polarn och pyret kläder.


 Själv drack jag sport dryck i dag ute ;)


Kärlek Energie till alla där ute ;)



Nu ska jag ta en soft dusch och tvätta mitt hår.


Pusselipuss

image1566

Kommentarer
Postat av: Carolita

Det låter verkligen som en riktig mysdag

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Carolita :
ja det vart det ;)
älskar skinande sol och lekande barn ;=)mbination

2008-03-16 @ 18:00:26
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: petra

Vilka fina bilder,så mysigt det ser ut.kram

2008-03-16 @ 19:43:18
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Tackar.
Vart en oerhört bra dag ute i solen ;)

2008-03-16 @ 20:24:03
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback