- 50 minuters promenad i blåst onda ögon och Tom kha soppa




- Mina ögon vägrar samarbeta med mig .
ser ju knappt nåt men  i dag klias det icke iallafall.


 Motionerade en runda shit vad blåsigt.
En kille skulle leka lirare  och låtsas köra mot en men bytte väg bana  i sista sekund ?
wooow cooling.


Dagens mat blir en Tom Kha galangal coconut soppa kommer bli  så djädra gott.

Vad äter du denna söndag ?
Bambi nöjer sig med ambingen gröten inte alls av intresse ;)
Får testa om nån dag i gen ;).



Kääärlek

snart kommer kenny boy hem längta längta

Kommentarer
Postat av: Görel

Den ser smarrig ut. Kan du inte lägga ut receptet??

2008-05-11 @ 19:52:49
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel tror jag gjort det tidigare världens enklaste recept :

Man köper en krydd mix
Tom kha
heter den.

Du behöver :

En kryddmix
en burk kokosmjölk
3 tomater
ca 8 färska champinjoner
5dl vatten
2-3 kycklingfileer vi brukar ta ta

Fräs igenom
den skurna kyckling en snabbis tillsätt vattnet kokosmjölken
och
kryddan
rör om puttra några minuter
tillsätt sedan champinjonerna och tomaterna puttra en minut servera med naaan bröd som du
satt på lite vatten och haft i
ugnen ca 2 min

Ät och njut ;).

Kram Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback