- Ahhhh bajs kan man sova här oxå va fan har ingen berättat det för mig ?

33467-7075

- Chack slummrar till på toan nere i KATTSANDSLÅDAN ????!!!!???
Whats up with that liksom ?

Tur att den var alldeles nyrengjord och skurad och ny sand.
Men kan det vara skönt att sova på stenar ?
kanske för små hundar ?






Imorgon är en Jobbig dag.
Chack flyttar til sin nya familj Brorsan mamma och min låtsaspappa och schäffern NIKITA
 och den andra vita hanen ska flytta till trehörningssjö. :(
Hoppas att jag kommer få se den mer  då  den tytt sig till mig burrat upp och somnat i min famn :(
usssh hatar såna här avsked hade velat behålla alla :(


Imorgon 11.00 ska alla chippas  avmaskas  vaccineras valpkontroll
Jag Mallan brallan Bambi och alla valpar åker i morgon.

På onsdag hämtas den bruna hanen.
På fredag åker tiken sickan til Umeå fint namn jag kallades nämligen det som liten.
Pga av alla planer och ideer jag hade hahahhahaha ;).


Åhhh hoppas att ni alla små får dom finaste hemmen
kommer sakna er så sista valp kulen vi kommer ha
Ballas bollar ska flytta bort ( hans ka kastreras hahahhahaha )
så nu slipper vi hans svart prickiga pung dinglandes hahahhahah ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi hade en katt som födde sina ungar i kattsandlådan...

2008-05-06 @ 07:12:29
Postat av: VintageRetroPrinsessa

: Hanna grusigt värrre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback