- God morning sunshines

33467-7262


- Oppps  jag somna på soffan i går.
Ha ha ha tror mig det händer ALDRIG
Känndes som om jag kunde slappna av riktigt  i går då jag visste Att Balla hade klarat sin krastrering
 har vart lite uppspelt / stressad  inför just detta
Men nu vet jag att han  är som vanligt och då kan jag snabbt slappna av
tydligen och somna i soffan ;)


Men i dag är det en annan dag,
Dörrarna ska mätas inför dom nya som ska komma till övervåningen sooftish ;).


Älsklingen är i stan i dag på intrvju inför ett målarjobb.
har vart så oerhört mysigt att ha haft han hemma dom här fem månaderna med Bambi och under hela graviditeten nästan.
Vi har gjort allt ;)
Så glad att du finns i våra liv älskade Jimmy.


Fredag i dag och kenny är på skola.
Madicken är hemma
just i detta nuet ligger en  ny ammad Bambi och leker
och en fruktätande Madicken och kikar Barn kanalen.

Tvättade nyss kennys sängkläder inklusive täcke mm
hängde ut det så det luktar så där  härligt sommarfriskt.
Självklart anv'nder vi grumme tvättsåpa till hans sängkläder.


I dag är jag glad lycklig   nöjd med mitt liv som jag lever
Jag är jag och ville INTE byta mitt liv mot nån annans.
Mitt liv är ett lyckoros.
Älskar min familj mina vänner.

  Dags att svara mail  / läsa mail.



 Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback