- I går öppnade jag börsen för detta :




- Yeees dom fanns kvar 2 styckna i  dom 2 olika färgerna
i min storlek
så självfalet fick dm följa med hem.
Sprang in på indiska  testa 2 klänningar men hallå storlek small och alla är superbreda ?
Dom är ju tom smala i indien.




 Madicken ville ha et läppsyl så jag köpte ett nytt till henne.

Röda korset håller på ta in massa sommarkläder finns dock inte mycket inne nu men dessa gamla klassiska gympbraller lyckades jag köpa perfekta att softa i .

Sunsilk balsam och ett leave in balsam till Madickens hår ;).


 ja det var allt vart inte roligare än så förutom att jag köpte 1,2 kg lös godis hahahhaha ;)



Kääääärlek




Nu ska vi ut  hela familjen
dom stora ska få cykla den lilla ska få åka bärsele ;)


 Finaste vädret ute njuuuuuut.



Kommentarer
Postat av: rebecca

gud vad snygga klänningar? vad kostade de?! :)

2008-05-31 @ 19:13:43
Postat av: Anonym

Snygga klänningar :) men jag håller med ser skit breda ut :p

2008-05-31 @ 20:41:07
Postat av: Kristin

Jag köpte hem samma Vila klänning, hade den på mig ikväll :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Rebecca : Tack dom kostade 99.50:-

special offer pga av att vi fått en ny ägare till vårat VILA.



Anonym ; Tack. Indiska klänningarna ja men inte dessa ;).



Kristin : Visst är dom sköm vilken färg köpte du =?





ha det finast

2008-05-31 @ 23:01:59
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag köpte den mörk rosa!

2008-06-01 @ 09:07:46
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, de är faktiskt tjocka i Indien.. de enda som är smala är barnen, sen är faktiskt alla kvinnor jättetjocka, speciellt över magen :D De äter ju bara olja och bröd i Indien ;)

2008-06-02 @ 13:47:08
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin ; aha den är snygg ;)



anonym : Tycker alla man ser från indien är smala som stickor ;)

2008-06-02 @ 18:40:24
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback