- Jesus christ




-  Ohhhh myy goood.
 kenny sitter och äter sina pankakor varpå han ropar på mig var inne i vardagsrummet la till Babis leksaker
kommer in i köket varpå han säger mamma vet du ?

Marlene är arg på mig för att jag ej vill leka med vicktor ??  ( hennes kid )
Hon tvinga mig att jag måste leka med han ?

Herregud killen är 8 år på hans pappa helger bestämmer han väl för fan själv vad han vill göra
 inte leve i en djävla fängelse håla.

 Sen  säger han  att han inte vill vara där med pga av hon
 men tacka fan för det ... står och säger till kenny att jag  är sjuk i huvet ?
Försöker att skuldlägga  han för allt
stackars barn,
 Då bestämde jag och stefan tillsammans att han ej ska behöva vara där till hon fått ändan ur vagnen och movat asset
verkar svårt
 fan alla andra hittar ju lägenheter ;).


  Ringde upp människan och ifrågasatte varför hon tvingar min son att leka med sin son
hon skriker lägger på luren ???
Människan är 30 bast   jesus.



 Om hon bara visste ;)



 aja nu ska jag mysa  med min älskade familj och duscha 


so long


Kääärlek

Kommentarer
Postat av: E

Usch va jobbigt för er med en sån människa! Ni som är en så fin och kärleksfull familj, vissa kan väl inte glädjas åt andras lycka!

Tur att du har en så stark son som vågar säga ifrån och berätta för dig hur läget är!

Ta hand om er!

2008-05-11 @ 21:16:12
Postat av: VintageRetroPrinsessa

E :
Ja men jag är glad att jag och hans pappa löste det med att han får komma hit vara med kenny då vi
ej vill utsätta han för detta fler ggr puuuh.

Jag kallar det den svenska avundsjukan :S

Ja han ör en egen individ och ska INTE behöva bli tvingad till saker han ej vill göra i detta fallet leka med nån när han varken vill eller har lust.
Han är där för att
vara med sin pappa !!!!

Tack för kommentaren välkommen åter mvh J

Postat av: Malin

Fan vad arg jag blir, det är bara sak på sak hela tiden, kan int denna jävla marlene ge upp någon gång, va fan har hon för jävla fel i huvve???
Jävla Psykopat!

2008-05-11 @ 22:42:10
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : Om det vore så väl at hon slutade att terrirosera oss så skulle ingen mindre än jag li glad.
Tur att keny slipper detta iallafall det är det viktigaste för mig här och nu,
ha det finast vännen
och sov så sött så hörs vi
i morgo KRAAAAM:

2008-05-11 @ 23:21:56
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Fyyyy fan !!! Rent ut sagt att såna ens existerar .

Fyyyyyyy spottar.

2008-05-12 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback