- Kvartsamtal go och glad kenny




- Hoo hoo   fasen vad kallt det är ute  :S brrr

 Har nyss packat kennys rygga med allt vad han ska ha med sig.

Imorgon är det dags för kvartsamtal för oss  ang kenny.
Kommer dock ha med mig  snutt Bambi.


 Kenny har fortfarande inte somnat har vart ute och trickat med skaten ;)
 nu sitter han i soffan och äter kvällsfika mjölk och kladdkaka och kastar upp och ner hans nya marsvins gossedjur
 hahahahah ;)
Han har döpt den till luddeoch  den ska få sova å en egen kudde i hans säng hahahhaha ;).



I morgon ska han ha med sig en liten present till Alexandra att ge på skolan som hennes lillasyster Engla ska ha  fast hennes mamma  vet ju redan om det men men  ;)

MATA Ätaset, 4 delar



 Köpte ju dessa  hakklappar med och ska kolla om Petra vill ha ena til sin Engla när hon dyker upp på msn ;)
BARNSLIG DJUR Haklapp




 Jag har fått träffat en liten baby inen mindre än Amandas lillasyster somjag tror skulle hete Alicia inget riktigt bestämt när jag sist pratade med dom.
Längtar tills vi kan vara ute motionera en massa.



 Tre dagar kvar tills Balla ska kastrera sig :S
Hjälp jag är lite nervös :S
Hoppas att det går bra
Malin och  Bambi följer med.


 Dags att hänga en tvätt natta kenny



Kääärlek.


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad du e gullig den va fin men har ju nyss prata med dig synd du inte skicka m den pööööös

2008-05-12 @ 10:56:14
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra ;
Jag skickar med den i morgon hahahhahahaha ;) Inga problem ;)

Postat av: EmelieB

va söt bild på björnarna!

2008-05-12 @ 15:58:46
URL: http://ebergman.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Emelie b : Bjärnar är fina kram mjuka djur :0)

2008-05-12 @ 17:00:00
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback