- Mamma visst är jag fin nu

33467-7052




-  Madicken i sitt esse testar sina fina halsband ( Som hon och kenny gjort )
dom är så fina så.


Kom hem från Thomas vid kvart i tio
Så Madicken hoppade i sängen direkt
Medans kenny vila ha kvällsfika ( Ja han spydde ju i bilen till sundsvall med pappa på en flaska och ett svettband sa han lill stackaren )


Nya cykeln bar jag själv ner i kartongen till Thomas inte lätt vill jag säga
tur man har en massa muskler.
vart en snygg 24 tumms hoj
som han glatt cyklade med till affären ;)
handla batterie til alla lysen och nya lamper och ett nytt cykellås
det han hade hemma hade han tappat bort nycklarna till.

Drack en kaffe och  fika chokladbollar.

 stackars  baby som födds i dag vart akut så dom fick tydligen slite ut henne då bröt hon ett revben ( babyn )
åhhhh hopas att det går bra .
Lilla baby.


Bambi ligger kikar på mig i soffan ;)

Kenny ligger sover längtar tills i morgon en ny dag med nya cykeln.
ska ner till Thomas så han kan cykla och leva livet som en pike på 8år ska göra.


Kääärlek


Kommentarer
Postat av: linda

man blir alltid så glad när man kikar in på din sida! hela familjen verkar ha en sådan livsgläde och ni gör varje liten dagssyssla till en fest! :) soliga vårhälsningar från en trogen läsare!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda : Åhh
vad
glad jag lir att andra blir så glada :0)
Det glädjer mig och mit skrivande :0).
Miljoners tack
ha det finast mvh J

2008-05-05 @ 00:34:20
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback