- Mammans presenter

33467-7078


- Första presenten fick jag i morse i form av chock ;)
ett vitt eon kuvert låg där avstämningsfakturan fick betala 3200:- extra sug balle säger jag
eon mitt ass vill ha värme och ren disk och mjuka handdukar
inte massa pengar betala. sug ***



Den andra presenten som jag faktiskt fick välja  själv  var dessa : Snygga pärlörhängen i guld
Och ett snyggt guldhalsband med diamanter ;)
Jag är nöjd med Valet
Halsbandet ska stå för all min kärlek till min älskade familj.



Bling in on

Kommentarer
Postat av: rebecca

gud vilket vackert halsband!!
var köpte du det?
grym blogg, snygging :)

2008-05-06 @ 10:30:19
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Rebecca : Tackar tackar det finns på Ur och penn från deras ny inkomna guls serie ;)

Mvh J
Tack för din kommentar välkommen åter :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback